Rovaniemi, Lordin aukio

1500 €

Lordin aukio
Rovaniemi
S-koko
Lipunmyynti

Tehokas digitaalinen kampanja saa yleisöt liikkeelle

Rovaniemen Lordin aukiolla vilisee väkeä kuin Euroviisuissa! Kolmeen päivään keskittyvä lipunmyyntikampanja on toimiva väline tärkeistä päivämääristä ja tapahtumista tiedottamiseen. Puolitoistakertainen näyttötiheys varmistaa mahdollisimman kattavan kontaktimäärän!

Vinkki!

Jos viestisi keskittyy yhteen ajankohtaan, olipa se lanseeraus, tapahtuma tai vaikkapa uuden liikkeen avajaiset, muista korostaa päivämäärää viestissäsi sekä liitä mukaan selkeä toimintaohje, jotta asiakkaasi tietävät, miten toimia päästäkseen mukaan!

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Rovaniemen Lordin aukion neljällä 4 digitaalisella näytöllä kampanjasi näkyy kolmen (3) päivän ajan, kerran minuutissa – eli yhteensä 21 591 kertaa… ja asiakkaasi tietävät, milloin ja missä tapahtuu!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!