Pori, Kauppatori ja IsoKarhu
1800 €

Digitaalinen ulkomainoslaite Kauppakeskus Triossa. Digitaalinen ulkomainoslaite Kauppakeskus Trion sisäänkäynnin tuntumassa.
Kolmen päivän lipunmyynti-kampanja Porin Kauppatorilla ja IsoKarhussa
Porin diginäyttöjen keskeisen sijainti on avain laajaan näkyvyyteen, kun mainostat tapahtumaa, näytöstä, näyttelyä tai haluat edistää muuta lipunmyyntiä. Kolmeen päivään keskittyvä lipunmyyntikampanja on erinomainen väline tärkeiden päivämäärien muistuttamiseen ja suuret yleisöt tavoittavat keskeiset sijainnit Porin ydinkeskustassa kokoavat uusista ja aiemmista asiakkaista koostuvan yleisön tapahtumaasi.

Vinkki!
Lipunmyyntikampanja toimii erinomaisesti kaikkiin tietyn päivämäärän ympärille rakennettaviin tehokampanjoihin. Elämyksellinen ulkomainonta mahdollistaa myös esimerkiksi videoiden esittämisen mainonnassa.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Porin ydinkeskustassa sijaitsevilla 10 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, tiuhasti 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 49 050 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
