Oulu, Torikatu

3120 €

Oulu
Torikatu
L-koko
Lipunmyynti

Neljän päivän tehokampanja Oulun parhailla paikoilla

Oulun keskeisimmille digitaalisille näytöille suunniteltu kokonaisuus toimii aktivoivana ja liikennettä ohjaavana ulkomainoskampanjana. Tehokasta ulkomainoskampanjaa näytetään digitaalisilla näytöillä puolitoistakertainen määrä normaaliin rytmiin nähden (eli keskimäärin 1,5 kertaa minuutissa). Tihennetty kampanja on erinomainen väline lähestyvän tapahtuman lipunmyynnin tehostamiseen.

Vinkki!

Yhdistä kampanjaan ajankohtainen tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Oulun keskustan 5 digitaalisella näytöllä 4 päivän ajan, tihennetyllä rytmillä, keskimäärin 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 36 000 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!