Oulu, Torikatu
3640 €

Digitaaliset ulkomainoslaitteet Oulun Torikadun bussipysäkillä. Digitaalinen ulkomainoslaite Oulun Torikadun bussipysäkillä.
Vaikuta Oulun ydinkeskustan digitaalisilla ulkomainosnäytöillä
Kaupungin eloisassa ytimessä tavoitat yleisösi digitaalisilla ulkomainosnäytöillä, jotka levittäytyvät kaupungin keskeisen ostoskeskittymän, torin ympärille. Digitaalisille näytöille suunniteltu laaja kokonaisuus toimii aktivoivana ja liikennettä ohjaavana ulkomainoskampanjana. Olipa kyseessä uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus, uusien asiakkaiden tavoittaminen tai ajankohtaisen tarjouksen perässä ohjaus myymälään – kivijalassa tai verkossa – tässä on työkalu tarpeeseen! Kampanja on suunniteltu paikallisten suurten yleisöjen tavoittamiseen ja ohjaamiseen.

Vinkki!
Yhdistä kampanjaan ajankohtainen tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa. Lanseeratessasi uutta tuotetta tai palvelua, päähyödyn kiteyttäminen oululaista yleisöä puhuttelevaksi synnyttää kuluttajan kiinnostuksen tuotettasi tai palveluasi kohtaa.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Oulun Torikadulla sijaitsevalla viidellä digitaalisella näytöllä koko viikon (7 päivää), yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 41 000 kertaa! Kaupungilla liikkuvat kaupunkilaiset shoppaajat ja matkalaiset muistavat yrityksesi taatusti!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
