Oulu, Torikatu

3640 €

Oulu
Torikatu
L-koko
Lanseeraus
Ohjaus toimipaikkaan
Uudet asiakkaat

Vaikuta Oulun ydinkeskustan digitaalisilla ulkomainosnäytöillä

Kaupungin eloisassa ytimessä tavoitat yleisösi digitaalisilla ulkomainosnäytöillä, jotka levittäytyvät kaupungin keskeisen ostoskeskittymän, torin ympärille. Digitaalisille näytöille suunniteltu laaja kokonaisuus toimii aktivoivana ja liikennettä ohjaavana ulkomainoskampanjana. Olipa kyseessä uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus, uusien asiakkaiden tavoittaminen tai ajankohtaisen tarjouksen perässä ohjaus myymälään – kivijalassa tai verkossa – tässä on työkalu tarpeeseen! Kampanja on suunniteltu paikallisten suurten yleisöjen tavoittamiseen ja ohjaamiseen.

Vinkki!

Yhdistä kampanjaan ajankohtainen tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa. Lanseeratessasi uutta tuotetta tai palvelua, päähyödyn kiteyttäminen oululaista yleisöä puhuttelevaksi synnyttää kuluttajan kiinnostuksen tuotettasi tai palveluasi kohtaa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Oulun Torikadulla sijaitsevalla viidellä digitaalisella näytöllä koko viikon (7 päivää), yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 41 000 kertaa! Kaupungilla liikkuvat kaupunkilaiset shoppaajat ja matkalaiset muistavat yrityksesi taatusti!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!