Oulu, Torikatu
2080 €

Digitaalinen ulkomainoslaite Oulun Torikadun bussipysäkillä. Digitaaliset ulkomainoslaitteet Oulun Torikadun bussipysäkillä.
Tehokampanja uusien asiakkaiden tavoittamiseen Oulun ytimessä!
Oulun vilkkaimpien ostospaikkojen ja keskustan liikennevirtojen keskiöön rakennettu M-kokoinen kampanjapaketti on tehokas kokonaisuus täsmäyleisöjen ohjaamiseen liikkeeseen sekä uusien asiakkaiden tavoittamiseen. Kaupungin eloisassa ytimessä tavoitat yleisösi digitaalisilla ulkomainosnäytöillä, jotka levittäytyvät kaupungin keskeisen ostoskeskittymän, torin ympärille. Laaja neljä päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Ydinkeskustan haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!
Yhdistä kampanjaan ajankohtainen tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa. Lanseeratessasi uutta tuotetta tai palvelua, päähyödyn kiteyttäminen kuopiolaista yleisöä puhuttelevaksi synnyttää kuluttajan kiinnostuksen tuotettasi tai palveluasi kohtaan.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Oulun ydinkeskustassa sijaitsevilla 5 digitaalisella näytöllä 4 päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 23 000 kertaa! Tee liikettä synnyttävä vaikutus Oulun ostovoimaisiin kuluttajiin sekä matkailijoihin!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
