Lahti, Trio

1100 €

Lahti
Trio
S-koko
Ohjaus toimipaikkaan

Ohjaa asiakasvirtoja Lahden Triossa koko viikon

Liikkeeseen ohjaava kampanja toimii hyvin, kun haluat ohjata lähellä liikkuvat liikennevirrat toimipisteeseesi, olipa kyse turistisesongista tai kaupungin asukkaiden opastuksesta vaikkapa uuteen myymälään. Trion eloisa kauppakeskus tarjoaa loistavan ympäristön brändillesi näkyä ja ohjata innokkaat ostosten tekijät liikkeeseesi. Viikon mittainen kampanja ulottaa näkyvyytesi eri viikonpäivinä ja kellonaikoina liikkuvien, laajojen yleisöjen katseille. Kampanjamuoto tukee erinomaisesti myös yleisöjen ohjaamista esimerkiksi tapahtumiin, konsertteihin ja vaikkapa taidenäyttelyihin.

Vinkki!

Yhdistä kampanjaan kiinnostava tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Lahden kauppakeskus Triossa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä 7 päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 19 000 kertaa! Tehokas kampanja ohjaa kaupunkilaiset ja muualta tulleet shoppailijat myymälääsi ja painaa brändisi jäljen heidän mieliinsä.

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!