Lahti, Trio

2100 €

Lahti
Trio
M-koko
Ohjaus toimipaikkaan

Kahden viikon kampanja Lahden Triossa

Jopa kahden viikon mittainen kampanja ulottaa näkyvyytesi eri viikonpäivinä ja kellonaikoina liikkuvien, laajojen yleisöjen katseille. Liikkeeseen ohjaava kampanja toimii hyvin, kun haluat ohjata lähellä liikkuvat asiakasvirrat toimipisteeseesi, olipa kyse turistisesongista tai lahtelaisten opastuksesta vaikkapa uuteen myymälään. Trion eloisa kauppakeskus tarjoaa loistavan ympäristön brändillesi näkyä ja ohjata innokkaat ostosten tekijät liikkeeseesi. Kampanjamuoto tukee erinomaisesti myös yleisöjen ohjaamista esimerkiksi tapahtumiin, konsertteihin ja vaikkapa taidenäyttelyihin.

Vinkki!

Pitkäaikainen kampanjointi perustuu toistoihin; kiinnostava, aktivoiva sanoma saa asiakkaat kiinnittämään huomiota mainontaasi yhä uudelleen ja uudelleen. Tarjous houkuttelee myymälään, varmistathan, että se on juuri kohderyhmääsi puhutteleva. Kytke kylkeen ripaus online-mainontaa ja parannat tuloksia entisestään!

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Lahden kauppakeskus Triossa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä 14 päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 39 000 kertaa! Pitkäaikainen, tasainen näkyvyys varmistaa, että mahdollisimman moni kauppakeskuksessa shoppaavista urbaaneista kaupunkilaisista kohtaa viestisi useampaan kertaan – näin brändisi jää mieleen ja houkuttaa tutustumaan!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!