Lahti, Aleksanterinkatu, Kauppatori, Trio
2650 €

Aleksanterinkatu, Lahti Kauppatori, Lahti Kauppakeskus Trio, Lahti
Tehosta tapahtumamarkkinointia ja pääsylippujen myyntiä
Lahden kolmen keskeisen sijainnin yhdistelmä on avain laajaan näkyvyyteen, kun mainostat tapahtumaa, näytöstä, näyttelyä tai haluat edistää muuta lipunmyyntiä. Kolmeen päivään keskittyvä lipunmyyntikampanja on erinomainen väline tärkeiden päivämäärien muistuttamiseen ja suuret yleisöt tavoittavat keskeiset sijainnit Lahden ydinkeskustassa kokoavat uusista ja aiemmista asiakkaista koostuvan yleisön tapahtumaasi.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Lahden Kauppatorilla, Aleksanterinkadulla ja Triossa sijaitsevilla 8 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, tiuhasti 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 43 000 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
