Lahti, Aleksanterinkatu, Kauppatori, Trio

2650 €

Aleksanterinkatu
Kauppatori
Lahti
Trio
M-koko
Lipunmyynti

Tehosta tapahtumamarkkinointia ja pääsylippujen myyntiä

Lahden kolmen keskeisen sijainnin yhdistelmä on avain laajaan näkyvyyteen, kun mainostat tapahtumaa, näytöstä, näyttelyä tai haluat edistää muuta lipunmyyntiä. Kolmeen päivään keskittyvä lipunmyyntikampanja on erinomainen väline tärkeiden päivämäärien muistuttamiseen ja suuret yleisöt tavoittavat keskeiset sijainnit Lahden ydinkeskustassa kokoavat uusista ja aiemmista asiakkaista koostuvan yleisön tapahtumaasi.

Vinkki!

Lipunmyyntikampanja toimii erinomaisesti kaikkiin tietyn päivämäärän ympärille rakennettaviin tehokampanjoihin. Elämyksellinen ulkomainonta mahdollistaa myös esimerkiksi videoiden esittämisen mainonnassa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Lahden Kauppatorilla, Aleksanterinkadulla ja Triossa sijaitsevilla 8 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, tiuhasti 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 43 000 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!