Lahti, Aleksanterinkatu, Kauppatori, Trio
3400 €

Aleksanterinkatu, Lahti. Kauppatori, Lahti. Kauppakeskus Trio, Lahti.
Kerro se ulkomainonnalla – Lahden parhailla digitaalisilla näytöillä
Lahden keskeisimmille digitaalisille näytöille suunniteltu kokonaisuus toimii aktivoivana ja liikennettä ohjaavana ulkomainoskampanjana. Tehokasta ulkomainoskampanjaa näytetään digitaalisilla näytöillä puolitoistakertainen määrä normaaliin rytmiin nähden (eli keskimäärin 1,5 kertaa minuutissa). Tihennetty kampanja on erinomainen väline tärkeiden päivämäärien muistuttamiseen ja lähestyvän tapahtuman lipunmyynnin tehostamiseen.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Lahden keskustan 12 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, tihennetyllä rytmillä, keskimäärin 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 57 000 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
