Lahti, Aleksanterinkatu, Kauppatori, Trio

1520 €

Aleksanterinkatu
Kauppatori
Lahti
Trio
M-koko
Uudet asiakkaat

Ota Lahden keskusta haltuun ja tavoita uusia asiakkaita!

Lahden vilkkaimpien ostospaikkojen ja keskustan liikennevirtojen keskiöön rakennettu M-kokoinen kampanjapaketti on tehokas kokonaisuus täsmäyleisöjen tavoittamiseen. Parhaille paikoille sijoitetut digitaaliset näytöt löytyvät kaupungin vilkkaimman kauppapaikan, Kauppatorin ytimessä, Aleksanterinkadun ostoskadun varrella ja Trion eloisassa kauppakeskuksessa.

Laaja kaksi päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Koko keskusta-alueen haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!

Tyylikäs ja näyttävä yleismainonta jättää muistijäljen brändistäsi mutta jos todella haluat ovipumpun laulavan, uusia asiakkaita kannattaa pyrkiä aktivoimaan esimerkiksi kiinnostavalla ajankohtaisella tarjouksella. Muista myös jakaa kuva mainoksestasi upealla digitaalisella näytöllä sosiaalisessa mediassa – kännykkäkuvakin riittää ja vahvistaa sanomaasi entisestään!

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Lahden ydinkeskustassa sijaitsevilla 12 digitaalisella näytöllä 2 päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 25 000 kertaa! Tällä tykityksellä tavoitat vahvasti keskusta-alueella työ- ja vapaa-ajalla liikkuvat kaupunkilaiset sekä matkailijat.

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!