Lahti, Aleksanterinkatu, Kauppatori, Trio

2280 €

Aleksanterinkatu
Kauppatori
Lahti
Trio
M-koko
Uudet asiakkaat

Lahden parhaat ulkomainospaikat haltuun kolmeksi päiväksi

Uudet asiakkaat tavoitat parhaiten olemalla näkyvästi esillä siellä, missä he liikkuvat: Lahden vilkkaimpien ostospaikkojen ja keskustan liikennevirtojen keskiöön rakennettu ulkomainoskampanja on tehokas kokonaisuus täsmäyleisöjen tavoittamiseen. Kokonaisuuteen valitut digitaaliset näytöt sijaitsevat kaupungin vilkkaimman kauppapaikan ytimessä, ostoskadun varrella ja Trion eloisassa kauppakeskuksessa.

Kolmipäiväinen ulkomainoskampanja kaupungin parhailla digitaalisilla näytöillä tavoittaa laajan uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Koko keskusta-alueen haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!

Yhdistä kampanjaan kiinnostava tarjous ja selkeä opastus myymälääsi tai verkkosivuille! Selkeä sanoma ja yrityksesi tai tuotteesi nimen vahva visuaalisuus auttavat asiakkaita painamaan brändisi mieleensä!

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Lahden ydinkeskustassa sijaitsevilla 12 digitaalisella näytöllä kolmen päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 38 000 kertaa! Täräyttävä vaikutus kaupungin kiinnostavilla ostospiakoilla liikkuviin lahtelaisiin, ostovoimaisiin kuluttajiin sekä matkailijoihin!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!