Joensuu, Kauppatori ja Vanha Kauppahalli

2400 €

Joensuu
Kauppatori
Vanha kauppahalli
M-koko
Lipunmyynti

Kahden viikon kampanja Lahden Triossa

Joensuun diginäyttöjen keskeisen sijainti on avain laajaan näkyvyyteen, kun mainostat tapahtumaa, näytöstä, näyttelyä tai haluat edistää muuta lipunmyyntiä. Kolmeen päivään keskittyvä lipunmyyntikampanja on erinomainen väline tärkeiden päivämäärien muistuttamiseen ja suuret yleisöt tavoittavat keskeiset sijainnit Joensuun ydinkeskustassa kokoavat uusista ja aiemmista asiakkaista koostuvan yleisön tapahtumaasi.

Vinkki!

Lipunmyyntikampanja toimii erinomaisesti kaikkiin tietyn päivämäärän ympärille rakennettaviin tehokampanjoihin. Elämyksellinen ulkomainonta mahdollistaa myös esimerkiksi videoiden esittämisen mainonnassa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Joensuun ydinkeskustassa sijaitsevilla 10 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, tiuhasti 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä 53 955 kertaa!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!