Joensuu, Vanha Kauppahalli

1400 €

Joensuu
Vanha kauppahalli
S-koko
Ohjaus toimipaikkaan

Liikuta ostovoimaista kuluttajaa Joensuun keskustassa

Joensuulaisten aarre on kaupungin viihtyisä ja monipuolinen keskusta. Sieltä löydät esimerkiksi Joensuun torin, Taitokorttelin, Ilosaaren sekä tapahtumapuutarha Botanian. Joensuun puistoalueella hurmaa myös JCDecaux’n digitaalinen vaikutusalue. Joensuun Vapaudenpuiston ja kauppatorin välissä sijaitseva digihubi tavoittaa kuluttajat Joensuun kaupallisessa polttopisteessä, kauppakeskus Iso Myyn kupeessa. Liikuta ostovoimaista kuluttajaa Joensuun keskustassa. Useamman päivän ja paljon toistoja sisältävä ulkomainoskampanja on kohdennettu Joensuun keskustan ostoskadun asiakasvirroille. Tavoitat laajan yleisön silloin, kun he ovat liikkeessä ja valmiita tutustumaan uusiin tuotteisiin ja palveluihin – verkossa tai kivijalassa. Liikkeeseen ohjaava kampanja toimii hyvin, kun haluat ohjata lähellä liikkuvat liikennevirrat toimipisteeseesi, olipa kyse turistisesongista tai kaupungin asukkaiden opastuksesta vaikkapa uuteen myymälään. Kokonaisuuteen valitut digitaaliset näytöt sijaitsevat kaupungin vilkkaimman kauppapaikan ytimessä, ostoskadun varrella Kauppakeskus Iso Myyn välittömässä läheisyydessä. Kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Koko keskusta-alueen haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!

Yhdistä kampanjaan kiinnostava tarjous ja selkeä opastus myymälääsi! Hyvä tapa tukea kampanjan toimivuutta on myös yhdistää kokonaisuuteen online-mainontaa.

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Joensuun ydinkeskustassa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä 7 päivän ajan, yhden kerran minuutissa – eli yhteensä 33 572 kertaa! Pitkäaikainen täsmänäkyvyys kaupungin aktiivisella ostoskadulla tavoittaa sekä joensuulaiset shoppailijat, bisnesmatkalaiset että matkailijat!

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!