Hämeenlinna, kävelykatu

Hämeenlinna – Kävelykatu – digiscreenit Hämeenlinna – Kävelykatu – digiscreenit
Laaja kolme päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti
Hämeenlinnan digihubin vaikutusalue asettuu keskelle kaupungin vilkkainta kävelykatua. Raatihuoneenkadulla tavoitat alueen läpi vaeltavat yleisömassat, joilla on hyvin aikaa perehtyä brändisi viestiin. Tässä vaikutusalueessa yhdistyvät kaupunkidigin ja ostoympäristön parhaat puolet. Laaja kolme päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Koko kävelykadun haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!
Tyylikäs ja näyttävä yleismainonta jättää muistijäljen brändistäsi mutta jos todella haluat ovipumpun laulavan, uusia asiakkaita kannattaa pyrkiä aktivoimaan esimerkiksi kiinnostavalla ajankohtaisella tarjouksella. Muista myös jakaa kuva mainoksestasi upealla digitaalisella näytöllä sosiaalisessa mediassa – kännykkäkuvakin riittää ja vahvistaa sanomaasi entisestään!
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Hämeenlinnan ydinkeskustassa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, kerran minuutissa – eli yhteensä 14370 kertaa! Tällä tykityksellä tavoitat vahvasti keskusta-alueella työ- ja vapaa-ajalla liikkuvat kaupunkilaiset sekä matkailijat.

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
