Hämeenlinna, kävelykatu

Hämeenlinna
Kävelykatu
S-koko
Uudet asiakkaat

Laaja kolme päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti

Hämeenlinnan digihubin vaikutusalue asettuu keskelle kaupungin vilkkainta kävelykatua. Raatihuoneenkadulla tavoitat alueen läpi vaeltavat yleisömassat, joilla on hyvin aikaa perehtyä brändisi viestiin. Tässä vaikutusalueessa yhdistyvät kaupunkidigin ja ostoympäristön parhaat puolet. Laaja kolme päivää kestävä kampanja tavoittaa uusien, potentiaalisten asiakkaiden kohderyhmän tehokkaasti. Koko kävelykadun haltuunotto varmistaa, että kiinnität yleisösi huomion.

Vinkki!

Tyylikäs ja näyttävä yleismainonta jättää muistijäljen brändistäsi mutta jos todella haluat ovipumpun laulavan, uusia asiakkaita kannattaa pyrkiä aktivoimaan esimerkiksi kiinnostavalla ajankohtaisella tarjouksella. Muista myös jakaa kuva mainoksestasi upealla digitaalisella näytöllä sosiaalisessa mediassa – kännykkäkuvakin riittää ja vahvistaa sanomaasi entisestään!

Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa

Kampanjasi näkyy Hämeenlinnan ydinkeskustassa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä 3 päivän ajan, kerran minuutissa – eli yhteensä 14370 kertaa! Tällä tykityksellä tavoitat vahvasti keskusta-alueella työ- ja vapaa-ajalla liikkuvat kaupunkilaiset sekä matkailijat.

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi


Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan

Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut

Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista


Tee vahvistuspyyntö!