Hämeenlinna, kävelykatu
500 €

Hämeenlinna – Kävelykatu – digiscreenit Hämeenlinna – Kävelykatu – digiscreenit
Raatihuoneenkadulla tavoitat alueen läpi vaeltavat yleisömassat
Hämeenlinnan digihubin vaikutusalue asettuu keskelle kaupungin vilkkainta kävelykatua. Raatihuoneenkadulla tavoitat alueen läpi vaeltavat yleisömassat, joilla on hyvin aikaa perehtyä brändisi viestiin. Tässä vaikutusalueessa yhdistyvät kaupunkidigin ja ostoympäristön parhaat puolet. Ajankohtaisista asioista, päivämääristä ja tapahtumista tiedottamiseen suunniteltu kampanjapaketti kattaa Hämeenlinnan vilkkaimmat ostospaikat ja kävelykeskustan liikennevirtojen keskiön. Kokonaisuuteen valitut digitaaliset näytöt sijaitsevat kaupungin vilkkaimman kauppapaikan ytimessä, ostoskadun varrella.

Vinkki!
Tiedottaessa kirkas ja kiteytetty pääsanoma on kaiken A ja O! S-kokoista pakettia hyödyntäessäsi suosittelemme valitsemaan yhden pääviestin ja varmistaa, että ilmaisemaan sen mahdollisimman yksiselitteisesti. Lisäksi kannattaa tehdä ohjaus vaikkapa verkkoon lisätietoa etsimään.
Näin kampanjasi toimii ja tavoittaa
Kampanjasi näkyy Hämeenlinnan ydinkeskustassa sijaitsevilla 4 digitaalisella näytöllä yhden päivän ajan, 1,5 kertaa minuutissa – eli yhteensä jopa 7 185 kertaa! Laajalla peitolla ja normaalia tiheämmällä toistuvuudella tavoitetaan mahdollisimman suuri yleisömäärä mahdollisimman monta kertaa.

Tilaa ratkaisun esite sähköpostiisi
Tutustu myös näihin

1. Näin suunnittelen kampanjan
Ostaulkomainontaa.fi -palvelun avulla suunnittelet ja toteutat oman paikallisen ulkomainoskampanjan helposti.

2. Aineisto-ohjeet ja aikataulut
Millaisella aineistolla digitaalinen ulkomainoskampanja toteutetaan? Mitä tulee ottaa huomioon aineiston sisällöissä ja koska kaiken pitää olla valmista
Tee vahvistuspyyntö!
